torsdag den 16. maj 2013

projektet tager form ....

Berit og jeg mødtes i går og gennemgik de indkomne forslag - det var flotte og spændende ting, I kom med, og vi glæder os til, at de kan føres ud i livet!

Jeg vil godt igen gøre opmærksom på, at hverken BRA, Varde Kommune eller Sommerlandslauget kan tage ansvar for evt. tyveri af eller hærværk på værkerne - der bliver ingen vagt i området, og derfor er det også problematisk, at nogle af værkerne indeholder 'løsdele', som er lette af tage med sig derfra - der må nok tænkes alternativt i forhold til de værker!

Vi har sat skulpturerne ind på oversigtskortet og lavet en liste over materialeønsker, som vil blive præsenteret for en repræsentant for Kultur og Fritid i Varde Kommune, når Berit og jeg mødes med hende d. 21. inden Sommerlandslaugets arbejdsaften.

Jeg vil opfordre jer til at møde op d. 21. kl. 17 i Sommerland (ved toiletbygningen), så vi sammen kan gennemgå fordelingen og snakke om praktiske ting i forbindelse med projektet.

Det ville være fint, hvis I melder til mig, om I kommer, da der vil blive bestilt noget 'forplejning' :-)

På rundturen d. 13. april var der flere der viste interesse for disse betonblokke:



men ingen har foreslået et værk, hvor de indgår - er der ikke en eller flere kreative folk, der kunne tænke sig at 'dekorere' dem - og de behøver jo ikke at ligge lige der, eller for den sags skyld ligge sammen.

Forslag modtages!!!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar